Čini se da sa ovim modelom, QJMOTOR definitivno ulazi u premium segment tržišta skutera. Šta to nudi FORT 350:
U današnje vreme, većina kupaca od skutera prvo zahteva dve stvari: veliki tovarni prostor ispod sedišta i komunikaciju skutera i mobilnog telefona. FORT 350 oba uslova ispunjava, smešta čak dve kacige i preko fenomenalnog 7″ TFT displeja prikazuje mnoštvo korisnih informacija (kao što su pritisak i temperatura u gumama) i ima Bluetooth vezu za upravljanje pozivima i muzikom. Osim toga, nudi mogućnost podešavanja svetlosti na pet nivoa, automatsko prebacivanje u režim dan/noć i dva različita interfejsa (Leisure i Racing), ostajući lako čitljivi čak i kada direktna sunčeva svjetlost padne na njega.
QJMOTOR ima vrlo razumnu sličnost sa BMW-om C 400 GT , sa nekoliko detalja koji se razlikuju. Zapravo, njegov dizajn dolazi od istog umetnika: Ricardo Motorcycle. Italijanski studio kojem je BMW naručio da dizajnira BMW C 400 GT, a kasnije ga je angažovao QJMOTOR. Odatle i potiče deo njihovih sličnosti.
U delu motora, ima 4-taktni, 349 cc tečno hlađeni jednocilindrični motor koji proizvodi 34 KS pri 7.500 o/min i 35 Nm. Dopunjuje ga dobra šasija, sa odličnim disk kočnicama i dvokanalnim ABS-om.
Ako vam je potrebno nešto od prateće opreme uz vaš novi QJMOTOR skuter, posetite našu web prodavnicu prateće opreme www.motocentar.shop
Ukoliko ste zainteresovani za kupovinu QJMOTOR FORT 350 modela, a potrebna vam je informacija oko uslova finansiranja, pročitajte našu stranicu cenovnik klikom na sledeći LINK.
Dva zadnja amortizera s prednaprezanjem (5 pozicija) takođe su iz KYB-a i pružaju visok kvalitet vožnje i udobnost. Vešanje odlično očitava i filtrira nepravilnosti na putu.
7″ TFT ekran prikazuje mnoštvo korisnih informacija (kao što su pritisak i temperatura u gumama) i ima Bluetooth vezu za upravljanje pozivima i muzikom. Osim toga, nudi mogućnost podešavanja svetlosti na pet nivoa, automatsko prebacivanje u režimu dan/noć i dva različita interfejsa (Leisure i Racing), ostajući lako čitljivi čak i kada direktna sunčeva svetlost padne na njega.
Ispod upravljača se nalaze dva pretinca za rukavice koji se automatski zaključavaju putem centralnog zaključavanja, dok desna ima USB priključak koji osigurava da je baterija mobilnog telefona vozača uvek puna.
Veliki prostor za odlaganje ispod sedišta, omogućava vozaču da smesti dve kacige (Full face i Jet kacigu), a ima i osvetljenje.
Kvalitetni i funkcionalni prekidači imaju pozadinsko osvjetljenje, što ih, osim estetskog efekta, čini posebno lakim za korištenje u mraku.
Dimenzija (mm) | 2220 x 780 x 1390 |
Visina sedišta (mm) | 780 |
Masa vozila (kg) | 213 |
Tip | 4 Takta / 1 cilindar |
Radna zapremina (cc) | 350 |
Sistem hlađenja | vodeno |
Max.snaga (ks/rpm) | 24,4 ks / 7,500rpm |
Max obrt (Nm/rpm) | 33,5 /6.500 o/min |
Sistem paljenja | anlaser |
Kap. rezervoara (L) | 14 |
Tip prenosa | Varijator |
Gume (PR/ZA) | Tubeless/Tubeless |
Dimenzije (PR) | 120/70-R 15 |
Dimenzije (ZA) | 150/70-R 14 |
Tip felni | ALU |
Tip kočnica PR | 2 diska 265mm + ABS sa klipnim čeljustima sa četiri klipa Ø28 |
Tip kočnica ZA | Disk 265mm + ABS Sa klipnom čeljustom sa dva klipa Ø32 |
ABS | Dual channel, BOSCH 9.1MB |